Alla rätt!

Publicerat: 2010-09-23 Kl: 11:00:48 | I kategori: Allmänt
Känns drygt att ha inlämningar och tenta samtidigt som man är ute på praktik! Vet inte hur man ska hinna med sig..

Nästa vecka är det dags för den sista läkemedelsberäkningstentan. Alla rätt (100%) är det som gäller! Svårt att få in plugg i schemat då man har praktik mån-fre 8-16 tycker jag (och alla andra). Idag därimot är både jag och P ledig så nu ska vi plugga.. Nästa vecka vet jag inte när man ska hinna plugga. Får ta bort fritiden nästa vecka och lägga in plugg efter man kommit hem från praktiken. Så nästa vecka blir det alltså plugg kvällstid, då man är som piggast... ;)


Just nu håller jag på med det här frågorna..
Kommentarer
Postat av: Sara

Det är verkligen nackdelen med praktiken! Man borde endast få fokusera på praktiken! Men jag tror du kommer klara det galant!



Ps. Annasara var mer än sugen på att ro ihop en "bloggträff". Vet du av någon till tjej som kan tänkas vara med ? :-) jag läser nog bara era bloggar från sundsvall! Bara jag får mitt nya schema så kan vi kanske boka in en kväll med god mat, vin & bloggsnack :-) :-)



Kraaam!

2010-09-23 @ 12:20:03
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Sara

Det har du rätt i :-)



Jag var på avd 97a...värsta tiden i mitt liv typ!

2010-09-23 @ 15:33:05
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0