Ny vecka

Publicerat: 2010-09-20 Kl: 17:03:44 | I kategori: Allmänt
Jobb och en utgång är typ allt jag hunnit med ihelgen! Igår eftermiddag klev jag på ett arbetspass igen. Slutade kl. 7 imorse och åkte vidare direkt mot vårdcentralen där ännu ett pass väntade! Är ute i kommunen denna vecka. Såromläggningar, provtagningar, dela medicin & katetersättningar är vad jag gör denna vecka. Påväg hem från Granlo stannade jag och köpte snabbmat som vi precis avnjutit. Känns härligt att vara hemma igen, känns som jag inte varit hemma på jätte länge. Ikväll har jag inte planerat något, det kanske kan bli en sväng ut mot Söråker och hälsa på. P är träningsfri ikväll men måste sitta med fotbollen ändå. Så jag åker nog utöver själv och hälsar på i gårdarna! :)

Trevlig kväll på er!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Emelie! Jag har fått meddelandet om träffen. Ber om ursäkt att jag inte svarat dig, har helt enkelt inte hunnit med. Men vi får boka in en träff!Vet dock inte när bara, jobbar 2 helger på rad nu & sen åker jag till egypten :-)



Funderar på vilka mer man ska fråga, jag läser inte så många bloggar från sundsvall så jag fundera om man skulle fråga lite ssk/blivande ssk istället ? Vi har ju t.ex vicktoria som gemensam kompis!



Vad tror du ?

2010-09-21 @ 16:00:32
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0