Lördagkväll

Publicerat: 2010-09-11 Kl: 19:55:03 | I kategori: Allmänt


Gjorde en inbakad fläta i håret imorse som får vara i ikväll! :)
Lättsamt och fint tycker jag!


Hänger på mig mitt Efva Attling halsband som jag fick av P i studentpresent!

Örhängen och bred ring från Attling sitter också på! Stilrena och fina! Också studentpresenter! :)

Nu ska jag pysa upp till Johanna och Glenn i Haga! Isabelle och Emil är också där. Har inte bestämt mig för om jag ska ta bilen och lämna den där över natten eller ta taxi, Isabelle vill nämnligen bjuda på goda drinkar säger hon! ;) Grabbarna är i full gång här hemma, skrattar, överöstar varandra och spelar fifa! Vi lär ses ute i vimlet sedan kan jag tänka mig!

Trevlig kväll!! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Emelie :-) Eftersom du inte har någon mejl här på bloggen så skriver jag en kommentar du inte behöver godkänna ;-) ok?



Eftersom jag läst din blogg ett tag & vad jag förstår så har ju du kikat in i min ett tag ;-) Vad sägs om en "blogg träff" med lite vin, god mat och kanske utgång? Vi kan vara hos mig! Känner du Anna O ? annasara.net ?



Kram

2010-09-16 @ 20:03:31
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0