Jävlar CSN

Publicerat: 2010-09-23 Kl: 16:17:37 | I kategori: Allmänt

CSN älskar oss! Gång på gång kommer inbetalningskort med fyrasiffriga belopp! Vi ringer varje gång för att ta reda på vad vi egentligen betalar tillbaka för, och tydligen så har vi fått för mycket bidrag utbetalt. Jag fattar inte. Eftersom vi jobbar en massa på sidan av studierna så får vi en mindre bidragsdel. Inkomsten per månad är 1659 kr. Det är tur vi har världens bästa jobb och som få jobba mycket på sidan av studierna. Tack för det underbara arbetskamrater! Som ni märker så behöver vi jobba, för CSN suger åt sig allt dem kan få av oss..

Det ska inte löna sig att jobba på sidan av studierna!!!!!!!!!!!!!!!!! Tycker CSN

Men är det nån som vet, är det stickprov dem gör? Kollar dem verkligen upp alla?????? eller är det bara oss....... Vet ingen som har behövt betala tillbaka såhär ofta som vi gör...

Less VI blir!

Kommentarer
Postat av: J

Tror de kollar upp alla. Jag hade anmält att jag tjänade 70000, men tjänade egentligen 80000 och jag fick sänkt i 3 månader med 270 kr. Så det måste skilja ganska mkt på det ni har anmält att ni tjänar på 6 mån och vad ni egentligen tjänar? Jag har en kompis som inte hade anmält nåt under de 3 år hon gick och hon fick betala tillbaka drygt 40000. Och det tar ett tag att få ihop det med en sjuksköterskelön.

2010-09-27 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0