En kväll med arbetskollegor!

Publicerat: 2010-09-28 Kl: 22:12:08 | I kategori: Allmänt

Har haft en lugn dag på vårdcentralen idag! När både jag och P slutade vid tre så åkte vi ut till Birsta för att kolla på en ny telefon till mig samt äta middag på Birsta City. Min mobil sjunger på sista versen nu. Är sugen på en Iphone, men det verkar vara lång beställningstid just nu. Får se hur jag gör! :) Idag har det gått 6 veckor sedan P beställde sin Iphone 4, och nu är den äntligen levererad så den borde vara på posten vilken dag som helst den här veckan. P har kollat orderstatusen på mailen varje dag i minst fyra veckors tid. Ja, Den som väntar på något gott..

Ikväll har jag varit ute och ätit med mina trevliga arbetskamrater! Jätte trevligt var det och maten var också super! Cyklade hem rätt tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgonbitti. Imorgon ringer klockan redan 06.15!

Vi sitter nu framför tvn och ser Elvis i glada Hudik! Härliga människor! :) Det är första gången vi ser det. Såg ni första avsnittet? :)

Snart blir det sängen! Fick med mig massa skvallertidningar ifrån mormor förra veckan så ikväll ska jag läsa de senaste om bla Madeleine.. Undra hur mycket som är sant i dessa tidningar...


Kommentarer
Postat av: Vickis

Vad gör du fredagkväll? Jag o Anna funderar på att hitta på något o vad jag förstår så ska antagligen grabben min hänga med din grabb o spela nhl?! Så lust att vara lite girly o dricka nån drink o äta god mat?

2010-09-29 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0