MASSA trattisar!

Publicerat: 2010-10-18 Kl: 23:14:36 | I kategori: Allmänt


Förra veckan fick vi en söt glasburk med trattisar av mormor och morfar! :) Igår kom Petra hit med ännu fler trattisar. Hur mycket som helst! Som tack bjöd vi Petra på Pontus goda kycklingteriyaki gryta! :) Du är så snäll vännen, STORT tack igen! :) Idag när jag slutade blev det svamprensning när jag kom hem! Ikväll har jag varit i Söråker och hälsat på min familj, mormor-morfar samt farmor-farfar! :) Här hemma har det varit massa grabbs som sett hockeyn. Nu ska vi snart slå igen dem blågröna och sova. Imorgon jobbar jag kväll, vilket känns väldigt bra eftersom jag skulle behöva plugga lite på min rapport innan jag börjar kl 15.30. Känns tärt att skriva rapport samtidigt som man har praktik, menmen..

För P kommer klockan ringa 05.00 imorgonbitti. I två veckors tid har han varit uppe med tuppen och sprungit 45 min innan han gett sig iväg till sjukhuset klockan 07.00 på vardagarna! ....Vadå vila på fotbollsuppehållet?????

Nä, nu är det godnatt! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0