Tjejkväll

Publicerat: 2010-10-02 Kl: 14:41:17 | I kategori: Allmänt

Igårkväll blev det först middag på Saffran med Victoria och Anna och sedan gick vi hem till Victoria på södermalm och sen vidare till Invito! Stämmningen var på topp och det var verkligen supertrevligt! :) Jätte kul att träffa dig igår Sara!! :D

Idag är jag icke i form! P har åkt iväg på fotbollsavslutning/lagfest nu och jag ska bara ta det lungt och vila mig i form. Det vankas tjejkväll med utgång ikväll igen, men har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra. Får se hur jag mår senare! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack detsamma, riktigt kul! Det får vi göra om. Idag är jag ganska så sliten, uscha! Nu blir det 3 filmer innan det är dags för att sova ;-) Hoppas du får en kul kväll vad du nu bestämmer dig för att göra :-) kram

2010-10-02 @ 16:07:49
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: linnea syrran

gud va fin bild syster

2010-10-03 @ 20:52:45
URL: http://nennnali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0