Imorgon är det sista dagen..

Publicerat: 2010-10-26 Kl: 21:22:43 | I kategori: Allmänt
Här hemma står nu två kladdkakor i ugnen och får färg. Jag tänkte att jag skulle bjuda på något gott imorgon eftersom jag slutar på avdelningen imorgon. Veckorna har verkligen sprungit förbi, förmodligen (eller jag vet) beror det på att jag haft en väldigt bra praktiktid! Tiden på avdelningen har varit toppen, jag har lärt mig massor!! 

På tors och fredag är jag ledig, har tenta på fredag så behöver sitta med plugg på torsdag. Sedan ska uppsatsen också bli klar, har börjat på den och tänkte forsätta sitta helgen, på söndag. Den ska redovisas i början av nästa vecka så det är lungt. P har nästan gjort klar sin så det gör mig lite småstressad, men han har faktiskt suttit med den idag då han varit ledig. Sådeså!

Här hemma känner vi lugnet och ser hockeyn just nu. :) Vi har varit och gjort lite ärenden, handlat på Icamaxi och så i eftermiddag/ikväll.

Vi köpte två fina presenter till våra handledare idag på BOOM! :) Både jag och P har verkligen haft kanon handledare så present ska dem allt få! ;)


Trevlig kväll på er! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad dom kommer bli för presenterna :-)

2010-10-27 @ 19:58:22
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad var du på för avdelning?

2010-10-29 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0