HELG!!

Publicerat: 2010-10-01 Kl: 13:44:45 | I kategori: Allmänt
Tentan är skriven och nu är det äntligen heeeelg! :) Skönt! Svårt att säga hur det gick på tentan. Jag och P brukar jämnföra svaren och vad vi vet så har vi svarat lika på de frågor vi kommer ihåg ifrån tentan. ..Men som sagt- ett fel och då är det kört! Ställer in mig på att jag räknat något fel, för då slipper jag bli besviken sedan. Men skönt att ha skrivit den iallafall!! :) 

Efter tentan lunchade jag och P innan vi åkte och storhandlade. Har huvudvärk just nu så tänkte försöka vila bort de, för ikväll vankas det tjejkväll och då vill jag vara fri från huvudvärken. :) Här hemma hos oss ska P och ett gäng grabbar vara ikväll! Dem ska tydligen ha någon form av turnering här hemma! :)

Vila var det, ja!
Trevlig helg på er allihopa!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det gick bra på tentan! +håller tummarna+ För mig blir det också tjejkväll :-)



Trevlig helg. Kram

2010-10-01 @ 17:59:06
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0