Hej!

Publicerat: 2010-10-28 Kl: 11:34:26 | I kategori: Allmänt
Igår var det SISTA dagen på psykiatripraktiken. Helt sjukt vad tiden gått fort! Jag har haft en TOPPEN praktik och jag har lärt mig massor. Ja, SPÄNNANDE & LÄRORIKT! Både jag och P är grymt nöjda över våra placeringar och vi båda har blivit erbjuden att jobba där till sommaren som syrra! Det känns jätte kul att vi gjort bra ifrån oss! ;) Vi får se vad som händer till sommaren, finns lite planer! :) Min handledare vart jätte glad över presenten, jag hade köpt en jätte fin ljuslykta och kladdisarna jag bjöd på var också populär! ;)

Igår blev det en kvällsfika på Waynes med brudarna. Supertrevligt var det! :) Vi hade mycket att prata om så tiden spurtade iväg. Vid halv tio hämtade jag P uppe på sjukhuset och sedan blev det en timmes plugg när vi kom hem.

Idag är det plugg som gäller för min del! Ska börja göra mig klar för dagen och sedan promenera bort till skolan! :) Ska möta upp Bella där på eftermiddagen. Imorse vaknade jag vid åtta av att det luktade nybakt här i lgh, P var uppe med tuppen för att baka lite gofika som han tänkte bjuda på idag, sista dagen. Han hade till och med hunnit varit och handlat ingredienser imorse. Herreminje! Jag är grymt imponerad över min karl som orkar ställa sig och baka sju-åtta på morgonen. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag har en fantastisk sambo. :)

Nä, en dusch och lite fix på det här så är jag redo för en dag i skolans bibliotek!
Ha det gött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0