Däckbyte

Publicerat: 2010-10-24 Kl: 23:59:17 | I kategori: Allmänt
Ikväll var det meningen att vi skulle åka och hälsa på i Söråker när P & E kom hem från stugan, men dem kom hem ganska sent så vi ändrade planen och la på vinterdäcken istället eftersom det börjar bli halt på vägarna nu! Jag bad om att få en grundlig genomgång av däckbyte ifall att jag skulle få punka någongång och inte får tag i någon hjälp. Så nu kan jag byta däck på bilen själv! :) Efter 30 minuter satt alla däcken fast och vi skjusade ut Emil till Sörberge och sedan återvände vi hemåt igen, gick och hälsade på hos Magda och Petter ett tag! Madde var också där! :)

Imorgon drar sista praktikveckan igång, endast tre dagar kvar på psykiatripraktiken. Känns väldigt tråkigt tycker jag. Jag trivs verkligen toppen och jag lär mig nya saker hela tiden. För som ni vet, alla människor är olika och behöver hjälp med olika saker! Innan jag gick ut på psykiatripraktiken hade jag hört av andra studenter att det var väldigt lungt och så, men jag kan faktiskt inte riktigt hålla med om det. Visst, vissa dagar har det varit lungt, men i stort har det varit fullt upp! Vet inte om det kanske kan variera lite mellan allmän psykiatri (där de är korta vårdtider) och rättspsykiatrin? Självklart kan det säkert variera lite under olika perioder också.. :) Ibland händer det mycket, ibland händer det mindre.

Hoppas ni får en toppenvecka iallafall! :)
Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars var du någonstans, på vilken avdelning? :)

2010-10-30 @ 18:41:28
Postat av: Svar

Tror jag har skrivit här på bloggen tidigare vart jag varit, på en avdelning med affektiva sjukdomar! :-)

2010-10-31 @ 12:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0