Herr JOBB! :)

Publicerat: 2010-11-07 Kl: 17:21:46 | I kategori: Allmänt

Imorse väckte lillskrutten oss klockan åtta. Vi var faktiskt rätt pigga då eftersom vi gick och la oss samtidigt som Maximilian igårkväll. Klockan 21.45 låg vi alla tre. Haha! Skönt var det iallafall! Länge sedan man var så utvilad som imorse faktiskt!! Imorse gav sig P iväg på jobbet. Långpass, 9.45-21 på RPK, precis som i fredags. Jag och Maximilian skjusade bort P på jobbet och sedan pysslade vi på här hemma innan det var dags för mamma och Henke att komma och hämta honom och sedan vidare på Björnligan på E-ON. Det har varit jätte mysigt att ha honom här! Han är bara för go lillgubben!! :)

Vid tretiden mötte jag upp Bella och Emil på Charm i Birsta för en fika! :) I samma veva ringer P och säger att han tänkte jobba natt, på en annan ny avdelning (som han inte varit på tidigare) inom allmänpsykiatrin uppe på sjukhuset (han hade blivit tipsad från praktiken) :) Så mitt hjärta hinner jag inte träffa många minuter ikväll. Förstår inte hur han ska orka vara vaken hela natten nu när han redan har jobbat 9.45-21 idag. Hhuh! Han gör det bra måste jag säga!!! :) Imorgon får han ta och sova HELA dagen från att han kommer hem!

Eftersom jag inte ha något annat bättre för mig ikväll så tänkte jag börja med statistikuppgiften som jag måste göra innan jag åker på utbildning.. Om en vecka (nästa söndag) åker jag!! :)

Söndagsshopping:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0