Sushilunch

Publicerat: 2010-11-25 Kl: 16:41:56 | I kategori: Allmänt

Hej allihopa! En heldag i skolan idag. På förmiddagen blev vi tilldelat handledare till C-uppsatsen, tyvärr var inte vår handledare på plats så henne ska vi boka in en tid med nästa vecka. Till lunch blev det sushi på Sjögatan med Bella! Muumsmums! På eftermiddagen stod databassökning på schemat. Kändes inte sådär jätte motiverande men man vart faktiskt en aning klokare, fick lite tips på sökord och så! :)

Har nyligen kommit hem och ska strax göra middag. Tråkigt att göra och äta middag själv. Får bli något lättlagat. P jobbar kväll och sedan har han träning efter det klockan 21.30. Efter middagen tänkte jag slå på lite julmusik och slå in julklapparna jag köpt! :)

De är flera som frågat vad jag önskar mig i julklapp. Så kanske ska lägga in en liten önskelista här senare ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hej hej!



Nu har jag två nya tävlingar i bloggen där du kan vinna en fin babymössa eller en cool Mood Mugs från shopis.se. Den perfekta julklappen!

Eftersom du tävlat hos mig förut så bjuder jag nu i dig att delta i dessa tävlingar. Klicka på länken för att komma rätt http://malinkarlstrand.blogg.se/category/tavlingar-pagaende.html



(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)



Kram från mig!

2010-11-25 @ 18:54:46
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Ja, jag tror lillan fixerat sig och magen sjukit - men just på den där bilden är det en skugga ovanför magen som gör att den ser extra låg ut tror jag :D

2010-11-25 @ 19:53:16
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0