Filmtajm

Publicerat: 2010-05-03 Kl: 22:38:34 | I kategori: Allmänt
Det vart bara en halv fotbollskväll på Sörforsvallen för min del. I halvlek åkte jag och umgicks med Natalie och hennes småtroll, Amelia & Eleanor som bor i närheten av fotbollsplanen. Hade aldrig varit hos Natalie tidigare, men jag hittade direkt. Behövde alltså inte åka runt och yra i Matforsskogarna!;) Det var jätte trevligt att träffas och det var jätte kul att få träffa nytillskottet i familjen, Eleanor! Hon var såå söt! Vi hann inte umgås klart innan jag vart tvungen att åka tillbaka och hämta P igen men vi tänkte ta igen det och träffas något mer framöver! :)

Vi har precis stoppat i oss varsin räkmacka jag och P! Väldigt mumsigt! :)
Nu blir det filmtajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0