Guldonsdag!

Publicerat: 2010-05-19 Kl: 16:46:55 | I kategori: Allmänt
Det är inte ofta man får guldbonuscheckar hem i brevlådan! Men idag fick jag det! Jag hade tydligen handlat för 6226 kr på H&M på ett år så då fick jag en GULDbonuscheck! Inte dåligt!

Eftersom det var ett tag sedan jag umgicks med tjejerna från gymnasiet så har jag bjudit hem dem ikväll på en kex & ostkväll. Det ska bli jätte trevligt! :) Synd att man inte bor större så att man kunnat bjuda hem alla i gamla klassen, men jag hoppas att nån annan som bor större bjuder hem alla sedan i sommarvärmen.... ;) Har blivit några återbud, och det är ju synd.. Men jag hoppas som sagt att det kommer fler tillfällen!! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika - Gravid

Oj, du är snart helt färdigutbildad då! :D är det någon särskilt inriktning du vill fortsätta med sedan? :)



Härlig återbäring du fick från H&M! Sådant sitter aldrig fel ;)

2010-05-19 @ 20:55:32
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Erika - Gravid

Vi är verkligen nöjda med vaggan! Mammsen kan det där med att måla hon ;)

2010-05-19 @ 20:56:26
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0