Sjuklingar

Publicerat: 2010-05-02 Kl: 22:08:33 | I kategori: Allmänt
En prins i rosa sängkläder! ;)



Det blev en sen kväll igår och imorse när klockan ringde kl sju var vi alla tre super trötta. P skulle iväg och fiska med Emil klockan åtta och jag skulle iväg på jobbet. Fick i oss lite frukost innan det var dags att åka. Hade jätte ont i halsen imorse då jag vaknade, så vart tvungen att stanna på Ica maxi kl åtta imorse för att köpa strepsils halstabletter! Brukar alltid ha sånt hemma, men eftersom P också varit/är sjuk så var det helt slut! Mamma kom och hämtade Maxmilian utanför mitt jobb imorse och nu.. är jag hemma från arbetspasset igen! :) P kom nyligen hem han också, utan fisk. Imorgon startar en ny kurs. Ser fram emot den faktiskt.. :)

Hoppas att vi blir frisk och kry snart igen. Orkar inte vara sjuk. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0