Ost & Kex

Publicerat: 2010-05-19 Kl: 22:40:31 | I kategori: Allmänt

Har haft en kanontrevlig ost och kexkväll tillsammans med fina vänner ikväll! Jätte roligt att träffa er allihopa! :) Det är så roligt när man drar ihop något sånthär, så att man uppdateras lite! ;) Tack för ikväll tjejer! :)






Vi såg uppdrag granskning ikväll. Det är helt sjukt hur det blivit på Sundsvalls sjukhus...


Imorgon är det heldag i skolan som gäller igen. På eftermiddagen har vi en obligatorisk gästföreläsning om Personlighetsstörning. Jag ser fram emot den, ska bli jätte intressant. Dem som kommer och undervisar är desutom P's arbetskamrater på RPK! :) 

P kom hem från träningen nyss. Funderar på att kanske spela en fifamatch med honom nu! Jag ska iallafall fråga om han är sugen att spela! Han kommer bli chockad och säga Ja! ;) Det är inte direkt varje dag jag frågar honom om det! ;) Jag vill vinna över honom, MEN DET HAR ALDRIG HÄNT! :(

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Erika - Gravid

Barnmorska har jag alltid tyckt måste vara ett helt underbart fascinerande jobb! :)



Jag hoppas att kaoset slutar och att du får jobb när det väl är dags i alla fall men det ska väl inte vara några problem ska du se! :)

2010-05-20 @ 14:28:55
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de sjuksköterska du pluggar till ?

2010-05-20 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0