Mamma 39

Publicerat: 2010-05-18 Kl: 00:16:28 | I kategori: Allmänt

Mammas födelsedag och Norges nationaldag!
Vi åkte och firade mamma direkt efter skolan! :) Hämtade bara upp syster Linnea på skolan! :) Mamma bjöd både på smörgåstårta och en massa annat gott. Bland annat en underbart god ananaspaj! :) Vi har inte gjort annat än ätit idag känns det som! Av mig och P fick mamma ett presentkort på Gårdsbutiken i Timrå samt ett omtalat durkslag i silikon. Har sett flera matprogram som använt just durkslag i silikon och det verkar vara himlans bra! :) P blev tvungen att åka på träning mitt i kalaset. Men han hann iallafall vara där i två timmar! :P Senare vid sju följde jag med Elin, Linnea och Sebastian på fotboll på IP i Söråker. Efter matchen blev det ett kvällsbesök hos faster med en massa surr! Som alltid är det lika trevligt att träffa min underbart snälla och fina faster! :) Sen kom P och hämtade upp mig i Söråker strax efter nio igen!

Nu är vi hemma och sängen väntar! Imorgon börjar vi 13.15= SOVMORGON!!

Kommentarer
Postat av: Erika - Gravid

Tack! :)



Stor och tung är den ;) hehe. Men inte långt kvar nu! Har du fortfarande praktik på förlossningen/kvinnokliniken? :)

2010-05-18 @ 17:01:59
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0