Föreläsningsfri i 5 dagar nu!

Publicerat: 2010-05-12 Kl: 18:28:07 | I kategori: Allmänt
Idag har vi bara haft en föreläsning på förmiddagen och den handlade om neuropsykiatriska sjukdomar. Det var den sista föreläsningen för den här veckan och nästa vecka startar obstetrik föreläsningarna! :) På eftermiddag efter föreläsningen idag tog jag och bella en sväng på stan. Vi fikade och strosade runt. Lite shopping blev det också. Några nya träningsplagg fick följa med hem! Bella tipsade om en Peach shower från H&M, den luktade fantastiskt gott så den kunde jag inte motstå ;)

P har precis åkt på träning och blir borta till halv tiotiden. Jag hade tänkt pyssla lite här hemma ikväll, måla lite  och så. Tvätta och städa hade jag tänkt göra också, men det hade P gjort medans jag var stan så nu behövs inte det göras! :) Så.. Lite skruttkläder på, sen är jag redo för en kväll på balkongen med en pensel i handen.

 
Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också solo ikväll, men för mig blir det ett bubbelbad med tända ljus ;-)

2010-05-12 @ 18:45:48
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0