Nya ringar

Publicerat: 2010-05-03 Kl: 16:23:22 | I kategori: Allmänt



Kollar man efter våra förlovningsringar så har jag varit förlovad med mig själv ett tag..

Några dagar innan vi skulle åka till Thailand så jobbade P några pass på sitt jobb på RPK & under ett av dem passen så försvann hans förlovningsring. Hur då kan man ju kanske undra? Jo, han skulle tvätta av sig blod som han hade på fingrarna och la ringen på handfatet och glömde ringen när han gick ut. Han gick tillbaka senare när han kom på att han glömt ringen, men ingen ring kvar! Slutsats= Ringen försvann in på något patientrum, och vid efterlysning så kom den inte fram!! Nu.. Några månader senare har vi nya ringar båda två! Eftersom det var en beställningsvara så har det tagit lite tid, men idag har jag varit och hämtat ringarna eftersom dem hade fått hem dem. Så nu, från och med idag.. är vi förlovade igen! ;)

Fyndade lite annat smått och gott på stan också. Bland annat ett par beiga träskor som kommer vara jätte fina till alla sommarklänningar, sen köpte jag även en lite större sminkväska att ha alla ögonskuggor i! :)

Nu ska maten påbörjas. Det blir lax till middag idag! :) Ikväll kommer morfar och mäter balkongen eftersom trall ska byggas. Sen pratade P om fotboll, så vi kanske åker och kollar på fotboll senare ikväll! :)

Just det.. Min morfar fyller 62 år idag och till helgen ska vi fira honom! :D
Stort grattis till honom och till Emil som också fyller år idag! :)

Hejsvejs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0