1-1

Publicerat: 2010-05-22 Kl: 13:29:13 | I kategori: Allmänt
Det blev ett rättvist resultat igår tycker jag. 1-1! :) Pontus var på behandling innan matchen och då konstaterades det att han borde vila foten yttligare några dagar, så det blev till att vara coach från sidan! Det var grymt mycket folk på matchen, över 300 personer.. (P säger nu att det var över 400 personer!) Det var himla roligt att träffa folk som man annars inte träffar så ofta iallafall! :) Min familj, min morfar och min farfar var på plats för att heja! :) Och vi fotbollsfruar såklart! Haha! Jag, Victoria och Bella.. :D

Efter matchen hade grabbarna lagfest så vi tjejer drog ihop en fredagsmyskväll. Vi såg filmen Allt för min syster. Rekommenderar!! Alla borde se den!

Idag blir det grillning ute i Timrå hos P's föräldrar och sen ikväll blir det champions league finalen.

Trevlig lördag!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg den filmen för någon helg sen, SÅ bra. Usch..

2010-05-22 @ 22:22:46
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Ida

Det var jättekul att kolla på fotboll faktiskt! Och jag håller med dig om filmen, den är verkligen superbra, grinade halva filmen i sträck tror jag.. :)

2010-05-23 @ 10:24:18
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0