Sjukling på grönborgs..

Publicerat: 2010-03-09 Kl: 13:17:18 | I kategori: Allmänt

Varit sjukling. Gick dagpass på praktiken igår, trodde jag mådde bra. Men ganska snabbt visade det sig att jag inte mådde piggelin. Men eftersom vi hade handledarträff på eftermiddagen så kämpade jag på! När jag kom hem la jag mig för att vila, somnade bums och P väckte mig kl åtta så att jag skulle kunna somna sedan igen.. :) Åkte och handlade lite och sen var det bara att krypa ner igen.

Idag blir det ett kvällspass på sjukhuset, jag mår iallafall bättre idag. Min handledare har semester denna vecka så jag går med olika handledare denna vecka, vilket jag tycker är jätte bra!! Alla gör olika och jag kan ta del av olika tekniker och saker. Alla är så trevliga på avdelningen så jag tycker det bara är roligt att gå med olika!

Imorgon ska jag gå natten. Det ska bli spännande. Jag är en nattuggla så jag borde kunna hålla mig vaken natten igenom!

Den här veckan går jag alltså bara tre pass.
Gårdagens pass: 06-45-16.00
Dagen pass: 14.30-21.45
Morgondagens pass: 21.30-07.00

Nu innan praktiken ska jag läsa på lite om malaria och bältros!
Sen bär det av, först mot biblioteket för att låna några böcker till uppsatsen, sen mot sjukhusets garage!

  



Loppisfynd, ljustake för 12kr.

Kommentarer
Postat av: sara

Brukar inte vara så svårt att hålla sig vaken på 1:an :-) Oftast fullt upp. Ha en bra dag.

2010-03-09 @ 16:44:30
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0