Onsdagsledig

Publicerat: 2010-03-03 Kl: 23:35:45 | I kategori: Allmänt
 

 

Heldag med Bella idag! Jag och Bella började med en liten sväng på stan och sen blev det en lunch på waynes tillsammans med Johanna! :) Sen tog vi en till sväng på stan innan vi åkte vidare ut till Gårdsbutiken i Timrå. Där fanns det mycket smått och gott! Därefter gjorde vi Birsta runt. Kyckling till middag på veteslingan på kvällskvisten, smakade smaskens! :)

En fantastisk rolig dag med mycket surr och shopping.. :)
Det blev underkläder, byxor, kjol och dekoration till hemmet för min del idag! :)

Nu ligger jag i sängen och har ett problem.. Vilken tidning ska jag börja med?



Fick några presenter med Veckorevyn.. :)

Börjar 06.45 imorgonbitti, så borde ha slagit igen ögonen för länge sedan...
En tidning, sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0