Hejhoopp!

Publicerat: 2010-03-29 Kl: 14:51:57 | I kategori: Allmänt
I lördags firade vi Isabelle. Middag och gotta bjöds det på! :) Det vart väldigt lyckat! :) Det var meningen att vi skulle avsluta kvällen på Stads. Men väl där, så vände jag om och gick hem igen! Vi delade upp oss för skjusen och det slutade med att jag stod själv där utanför stads och frös benen av mig. P hade kommit hem från matchen, så vi slog på en film och somnade vid ett tiden istället!

Igår, Söndag vart det en lång sovmorgon, tvättning, träning, fika hos Bella & Emil samt veckohandling!


Poker hemma hos Magdalena och Petter i Fredags! :-)


Peder sugen på Magdas Kurt..


Födelsedagsbarnet! ;-)

Idag har vi startat den nya kursen, Ledarskap och Organisation. Vi hade kursstart klockan 8.30 imorse och ska promenera bort till skolan om 10 minuter igen. Då ska vi ha en föreläsning i organisationsteorier. Visst låter det roligt? ;-)

Eftersom vi haft världens hål nu mitt på dagen så har jag gjort tacopajen som vi ska äta till middag senare. Skönt att ha den klar i kylskåpet och bara ställa in den i ugnen när man kommer hem klockan fem! :) Ikväll är P träningsledig.. och vi ska besöka Birsta City och IKEA. Måste köpa 10 tidskriftssamlare till vårt skåp och lite annat smått och gott! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0