Söndag!:)

Publicerat: 2010-03-14 Kl: 22:34:13 | I kategori: Allmänt
Ihelgen har jag hunnit jobba 24h, varit på fotboll, umgåts med Viktoria, varit på stadshuset, träffat bellagos, varit på ikea- birsta, varit och hälsat på familj/släkt i Söråker och lite mer smått och gott! :) Det känns härligt att jag gjort mycket smått och gott ihelgen! :)

 
Vart en lyckad utgång igår. Tog taxi från Södermalm till Stads och där träffade jag/vi massa trevliga människor som jag inte sett på länge! Kort och gott, en fantastisk trevlig kväll! Måste göras om!! :)

Under natten kom jag och Anna fram till att vi måste styra ihop nån middag. Skulle vara super trevligt att samla ihop några stycken, äta gott och umgås!! :) Nu sitter jag här och funderar.. Var, när och hur...? Skulle vara grymt roligt iallafall! :)

Nu har jag och p precis kommit hem. Jag har varit Söråkerrunt ikväll, hälsat på och umgåts med min underbara familj, släkt! :) Hämtade upp P på tillbaka vägen som gjort ett kvällspass på sjukhuset.

Imorgon jobbar vi båda kväll. P börjar 13.30 och jag 14.30! Innan det måste jag fixa ihop lite material till eftermiddagen..  Ska redovisa en artikel då. Tänkte ta en av artiklarna i arbetet som handlar om Hepatit C. Blir nog bra och det går nog finfint! :)

Imorgon går vi in på sista praktikveckan, galet fort tiden gått. Jag har lärt mig MASSOR!!! :)
Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för allt trevligt i lördags...allt från bmxhopp till hopp in i vardagsrumsbord så knäet ditt fick ett hematom..men bäst av allt vara alla hopp på dansgolven! =)



Ps. Snygg bild på mig...moahaha! D.s

2010-03-15 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0