Småkyligt

Publicerat: 2010-03-21 Kl: 17:47:20 | I kategori: Allmänt
Hemma från ett trevligt 24 timmars! :) Nu ska jag klä mig ordentligt och gå över till Westhagen för att kolla på P's match. Förhoppningsvis är det trevliga flickvänner på plats som man kan sällskapa med. Kanske till och med barn. Bäst att klä sig ordentligt! Sen efter matchen ska vi åka och veckohandla!

Imorgon ska den härliga B-uppsatsen in. Den är klar så det är bara att skicka in den.. Veckan ser lugn ut. Vi har enbart opponering denna vecka och den är på fredag. Skönt med lite ledighet nu när man haft många 05.30 mornar! ;) Veckan efter kör vi gång med en ny kurs- Ledarskap och organisation.

Ska springa ner till förrådet nu och se om jag kan hitta mina tretorn skor, dem är varma och sköna och passar perfekt en kväll som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0