Nytt i tyg

Publicerat: 2010-03-05 Kl: 11:00:03 | I kategori: Allmänt

Passade på att åka ut till Birsta igår innan jag skulle hämta P på sjukhuset på kvällskvisten. De var VIP kväll på Peak och hela 40%! Fyndade en väska som jag tänkte ha när jag tränar eller åker bort och behöver ha med mig en lite större väska!:) Jag vet att jag redan har 5 liknande väskor, men jag lider av väsksjukdomen! ;)




Nya löparbyxor från Stadium


Köpte även en liten överaskning till P på Stadium. En vår/höstjacka! :)

Nu ska jag börja göra mig klar, äta en brunch och sen åka bort till Ego och möta upp Bella. Vi ska inte gå på pass idag, utan det blir individuell träning! :) Sen har jag praktik 14.30-21.45! Håller tummarna för en bra fredagskväll på sjukan! :)

Tjoheeej!

 

Kommentarer
Postat av: issa

2010-03-05 @ 11:06:38
Postat av: Issa

Då är vi två som lider av denna sjukdom:D syns snart gumman :D kram

2010-03-05 @ 11:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0