Ny leksak i hemmet..

Publicerat: 2010-03-02 Kl: 13:19:15 | I kategori: Allmänt
Igårkväll när jag kom hem från sjukhuset fick jag syn på Pontus nya leksak som han varit och köpt under dagen. Det nya svarta XBOX 360 elite m. spel till! Jag funderar på att ställa upp och spela en match fifa10 med honom, men jag kommer vara det sämsta motståndet han mött genom tiderna! ;) Men vad gör det... :D

Pontus sitter och skriver och ritar på en stor tavla här hemma som han ska ha till kvällen då han ska hålla ett fotbollsmöte med laget. Så när han har paus så ska erbjuda mig att spela en match.... Undra om han kommer bli paff när jag frågar!!!!

Vill besöka Gårdsbutiken i Timrå idag innan P har möte! Det vill min älskling också?? Snälla säg JA! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0