Lyktan i sovrummet!

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 11:12:26 | I kategori: Allmänt
Här är lyktan jag köpte igår. Tänkte använda sandpapper och försöka få tillbaka gråa färgen på själva lykttaket. Nu är det målat vitt. En vit rosett ska också fästas på lykthandtaget!



Tänkte börja göra mig klar för min sista praktikkväll nu! Ska iväg på ett ärende innan bara! :) Har även slutbedömning idag! Självklart mutar vi med gofika, vi elever har delat upp och ska ta med oss lite smått och gott! ;)

Idag åker även Bellasmulan till NY. Det ska bli roligt att höra hur gigantiskt stort manhattan verkligen är.. Vilket gigantiskt shoppingparadis det ska vara.. Hoppas flygningen går bra och att du (EMIL) inte somnar innan planet lyft! ;) Önskar en trevlig resa! Kram på er!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Både IVA & Narkos är på miun. Jag har sökt nu barnmorska på KI i stockholm. Men eftersom det är så svårt att komma in nu nuläget så blir det nog jobb till hösten :-) Jag vet inte vad som lockar mest, men eftersom jag tycker att ha riktigt dåliga patienter så kanske IVA..men narkos är nog ett spännande jobb också...skulle vilja hospitera på IVA & narkosen någon dag :-)



Jag har också beställt sol, men idag är det ingen sol :-( Men i morgon kanske ? :-) Trevlig helg

2010-03-19 @ 12:27:54
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0