Kvällspigg

Publicerat: 2010-03-22 Kl: 22:55:17 | I kategori: Allmänt

Vart som sagt Birsta förrut innan hockeyn. Jag höll hårt i min plånbok medan P handlade och bjöd på middag. Han hittade bland annat två levis t-shirt på MQ och 10 strumpor. Har även varit i Söråker och hälsat på mormor & morfar, farmor & farfar! :) Kul att Timrå vann ikväll också!

Kvällspigg som vi är så ska vi börja med opponeringen nu.. Det är roligt att läsa andras rapporter tycker jag. Börjar vi med opponeringen nu, så blir det mer ledighet i veckan. Vilket är kanon då vi båda ska jobba i veckan :) På fredag får vi veta om vår rapport är bu eller bä. Då ska även vi redovisa vårt tycke om rapporten vi ska opponera på! Inte det lättaste att opponera på vänners rapporter tycker jag.. Men det är bara att gilla läget och göra det.

Inga planer för morgondagen. Träning på Helex kanske? Eller Ego? :)

Trevlig kväll, natt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åååh! Då ska jag åka dit och kika något :). Vi har hittat ett kakel vi gillar men inte tagit något beslut ännu så det finns fortfarande tid att ändra sig på ;).



Tusen tack för att du sade till! :D

2010-03-23 @ 17:45:04
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, den var skyhög även fast jag bara legat ned hela dagen. Efter en liter dropp låg den i alla fall på 123 så det var ju bättre än över 170 men det klappade på bra mycket ändå, phew. Obehagligt när det är hjärtat som spökar!



De trodde att det var magsjuka jag åkt på så nu blir det till att vila, j! :)

2010-03-23 @ 19:03:23
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0