Flitiga ben

Publicerat: 2010-03-23 Kl: 19:26:44 | I kategori: Allmänt

Det vart Ego idag. Imorgon tänkte jag nog träna på Helex. Jag har ju möjlighet att variera lite nu då Magdalena har fixat ett smakprovskort på Helex åt mig. Eftersom vi bor där vi bor så behöver jag inte änns klä på mig en ytterjacka eller en långärmad, utan jag kan gå i linne om jag vill! Nära och bra! Synd att det ska vara så dyrt att träna på Helex, över 5000kr för studenter. På Ego kostar ett årskort 3495 kr för studenter. Skiljer mycket tycker jag! Men eftersom Magda fixat ett smakprovskort så tänkte jag nog köra mer på Helex nu. Jag joggade bort till Ego förrut idag och tränade ben och mage i 55 minuter. Tro det eller ej, men jag joggade även hem. ;-) Är helt slut i benen efter benövningarna jag körde. Imorgon undviker jag trappor!

Det blev en laxrätt till middag idag. Jag testade ett nytt recept och det var supergott, enkelt och halvnyttigt! ;)

Nu ska jag köra igång en tvätt och sen tänkte jag vara smart och ta en promenad för att få upp flåset och värmen så att jag sedan kan stå och kolla på P's match utan att frysa. Matchen börjar nio på Westhagen.

Hur ska mina ben orka en promis nu egentligen? Som dom skakade då jag kom hem från Ego...haha.. jaja.. Det återstår att se. En halvtimmes promis borde jag iallafall klara! :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0