deklarationen 2009

Publicerat: 2010-03-25 Kl: 12:36:24 | I kategori: Allmänt

Hemma från ett arbetspass. P kom och hämtade mig strax efter tio och när jag kom hem beställde jag e-leg och gick jag in på skatteverkets hemsida för att kolla hur kommande deklaration ser ut. och.. Im so Happy!!!! Får en rejäl summa tillbaka. Vilken kick.. Vilken dag det vart!!!

Nu ska vi gå igenom opponeringen inför morgondagen. Ihelgen är jag ledig och då ska Bellavännen firas! Ska bli riktigt roligt att höra hur hon haft det i NY! Inga planer för fredagskvällen. Magda pratade tidigare i veckan om nån pokerkväll.. Återstår att se vad som händer! :)

Nu blir det att förbereda opponeringen och sedan ska vi ringa olika företag som renoverar badrum.

Önskar er alla en trevlig torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0