B-uppsats!

Publicerat: 2010-03-16 Kl: 19:02:35 | I kategori: Allmänt

Middag ute på restaurang idag. Det är underbart att lyxa till det med ute mat mitt i veckan tycker jag. Annars går man ju oftast bara ut och äter på restaurang på helgerna, så idag blev det tisdagslyx.. :)

Vart en promenad och nu är det dags att få ihop B-uppsatsen! P ska precis åka och tvätta bilen på biltvätt och sen har han träning. Han har skrivit det mesta på resultatdelen så jag ska kämpa på med referenslistan och abstraktet nu. Vill få den klar, så att man kan slappna av ihelgen! :) Helt VÄRDELÖST att ha en rapportskrivning samtidigt som man är ute på praktik tycker jag!!

Men en kopp Södermalmste på det här.. så ska det gå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0