Åre nästa vecka!

Publicerat: 2010-03-30 Kl: 22:58:55 | I kategori: Allmänt
En kopp varmchocklad m. grädde och en ägg-räkmacka kommer sitta fint i magen till kvällsfika. Imorse innan skolan tog jag och P en promis. Sen vart det 60 min träning på Ego med Bella direkt efter skolan och sen på kvällskvisten blev det ännu ett pass, denna gång på Helex med Magda! :-) Vart mycket träning idag, imorgon blir det betydligt lugnare. Ett pass på Helex blir det! P har precis kommit hem från träning han med, så nu ska vi fika!! :)

Snart påsk= massvis med mumsig plockmat med nära och kära! Jag ska jobba påskhelgen men hinner ändå med att umgås med släkten! :) Det blir kanon att både tjäna fina pengar & umgås med släkten. Nästa vecka åker vi till stugan i Åre! :-) Ska bli skönt att komma bort och se något annat än trista Sundsvall!

Nu säger P att varmchockladen är klar!
Vi hörs imorgon. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag följa med till ÅRE?.....:-P



Saknar ditt sällskap lillskortis!

2010-03-31 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0