5/3

Publicerat: 2010-03-05 Kl: 22:30:16 | I kategori: Allmänt
5/3 idag.. och hemma från ett kvällspass och är super trött i benen! Vi har haft varit fullt upp ikväll. Självklart intressant och bra för min del, då jag hela tiden suger åt mig nya saker! :) Idag tror jag att jag blandat antibiotika x8! Är det någonting som jag verkligen kan och som jag tar med mig så är det blandning av antibiotika! De sitter!!

Imorse kom våning och villa tillsammans med Sundsvalls tidning i brevinkastet! Där fanns jag med som vinnare av duschväggen. Jätte roligt att jag(vi) vann! Det är bra med ett bidrag såhär på vägen.. :) Motivering fanns också med i tidningen..

Nu ska jag slå mig ner i soffan. P sitter redan där med två kompisar och nöter fifa10! Det blir en rätt tidig kväll för oss tippar jag på.. Ska skjusa P till jobbet halv sju imorgonbitti eftersom jag behöver ha bilen till jobbet klockan åtta. Jobbar åtta till nio imorgon! :) Jag hoppas på finväder så att vi kan åka på utflykt imorgon! :)

Trevlig helg på er allihopa! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0