Gofika och fotoalbum

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 22:29:00 | I kategori: Allmänt
Just nu gör vi inget annat än längtar till onsdag. Sitter och kollar på bilder från när vi var i turkiet sist, 2006. Herregud vad tiden gått fort!! :) Ska bli såå skönt att åka iväg!! :)

P har varit och kollat på fotboll ikväll och kom nyligen hem. Även jag har varit ute och åkt ikväll. Åkte på Birsta och köpte lite saker till resan. När P kom hem överaskade jag med räkmacka :) Det var väldigt uppskattat efter en kväll i regnet! :)

Imorgon mitt på dagen ska jag träffa Petra och sedan på eftermiddagen ska jag umgås med lillasyster Elin, vi tänkte ta en sväng på stan! :) Mamma joinar oss också när hon slutat jobba! Det blir en härlig tisdag, utan regn.. Hoppas jag!! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0