Stockholm-Sundsvall

Publicerat: 2010-06-23 Kl: 16:59:43 | I kategori: Allmänt
Är nu hemma från några härliga dagar i Stockholm! :) Har haft det kanonbra! :) Tyvärr så blev jag förkyld & hängig dag 1, vilket inte var så roligt. Menmen.. Jag har inte deppat för det, utan vi har haft fullt upp varje dag! :) Men nu mår jag mycket bättre iallafall! :) P kom nyligen hem från stugan så nu har vi precis njutit en middag på balkongen i solen! :) Så mysigt att träffa honom igen, har saknat honom! Mitt hjärta! :) Perfekt väder ute nu, precis som det varit i Sthlm dessa dagar! :)

P tyckte att vi skulle gå på bio ikväll, men jag tror inte det är så smart eftersom jag har fått rethosta... hur störande är det inte när nån sitter och hostar på bion? Det slutar väll med att alla sitter och kastar pocorn på mig. Så det får bli någon annan kväll istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0