GF &

Publicerat: 2010-07-07 Kl: 16:29:31 | I kategori: Allmänt
FANTASTISKT VÄDER!!! :) Idag drar Gatufesten igång på riktigt! Jag är riktigt laddad faktiskt, men har inte bestämt vilka dagar jag ska gå än! :) Vi var ner en sväng igårkväll och det var fullt med folk i tälten!! Hur mycket folk som helst för att vara Tisdagen. Förra året på Tisdagen var det inte alls lika mycket folk som iår, igår var det verkligen fullt i tälten! 

Vi är ett utgångsgäng som ska umgås här ute på innegården ikväll. Det blir vin, ost, kex & melon i finvädret innan det är dags för att gå in på GF! Trevligt trevligt! :) 

För en liten stund sedan kom P hem från jobbet och jag gjorde en sommrig kycklingsallad till middag idag! Den satt perfekt i sommarvärmen! :)



Nu blir det glass med Jordgubbar till efterrätt & sen ska jag sätta mig och kolla i nyaste Veckorevyn som kom i brevinkastet idag! :) Sen är det nog dags att börja göra sig klar för kvällen! :)

Vi ses i vimmlet! :)



Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag hoppas vi ses något under GF! :D

2010-07-07 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0