Regn.. regn..

Publicerat: 2010-07-25 Kl: 22:30:49 | I kategori: Allmänt
Regn= Då får jag saker att bli gjorda! Jag känner att man får så mycket mer gjort när det regnar. Man tar tag i saker som man annars skjuter upp hela tiden. Exempelvis garderobsrensning! Idag har jag städat garderoben vi har handdukar och sängkläder i. Känner mig jätte nöjd eftersom jag skjutit upp hela tiden.. Hoppas bara inte sommaren är förbi nu, imorgon tar jag gärna lite sol igen! :)

Ikväll kom mitt hjärta hem från träningslägret också, underbart ha honom hemma igen! :) Tyvärr vart han inte så långvarig här hemma! ;) Han hann bara vara hemma i en timme innan det var dags att åka iväg och jobba natt. Men imorgon hinner vi träffas ett tag då han vaknar och innan jag börjar jobba på eftermiddagen. :) 

Nu blir det sängen tror jag. Fick två inredningstidningar förra veckan som jag inte hunnit läst så det blir perfekt sängläsning ikväll.

Godnatt!

     
Juli 2010
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0