Balanssinnet har förändrats kraftigt på bara ett år!

Publicerat: 2010-07-10 Kl: 19:49:04 | I kategori: Allmänt


För några månader sedan satte jag mig på en gunga ute på jobbet och blev tväråksjuk! Hela kvällen vart förstörd! När jag sedan la mig ner så gungade hela sängen. Jag gungade inge högt alls, utan normalt. Jag har aldrig haft problem med det förrut så jag tänkte att jag höll på att bli sjuk eller nått.. men.. för nån vecka sedan testade jag igen, och jag klarade det inte. Jag kände av det direkt i huvudet och magen.

Idag kunde jag konstatera att mitt balanssinne måste ha blivit rubbat. Var ner på stan förrut och mötte upp familjen, och ställde upp som karusellsällskap, och fytusan vad dålig jag blev när jag kom hem.

Jag har älskat allt vad karuseller heter. Nu kommer det dröja ett tag innan jag vågar mig på en karusell igen.. Sjösjuk är jag INTE som tur är. I Thailand åkte vi båt hela tiden, stora som små och det var inga problem och för några veckor sedan då jag var i Sthlm åkte jag Djurgårdsfärjan utan problem också!

Otroligt synd att vara åksjuk när jag eventuellt åker till Stockholm nästa helg och sällskapet vill besöka Grönalund en kväll! ;) Huuumh.. Jag kanske får använda mitt åkband åt att åka frittfallx20 denna kväll istället.. För något som snurrar klarar jag inte iallafall.. det är en sak som är säker!

Nu ska jag försöka vila bort den här hemska åksjukan. Ska hämta mitt hjärta på jobbet om 50 min och sen blir det en lugn kväll! :)

Trevlig Lördag göttfölk!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ta en åksjuktetablett! jag är sjukt åksjuk, kan inte ens blunda och snurra ett varv på mig själv eller kolla på film när det snurrar. Men jag kan åka vilka karuseller som helst om jag tar en åksjuktablett! Känner flera andra de funkar på med! Om du inte testat det så prova vet jag :)

2010-07-13 @ 00:47:02
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0