Kärleksfrukt!

Publicerat: 2010-01-24 Kl: 20:58:51 | I kategori: Allmänt
Här hemma doftar det kärleksfrukt just nu! Johanna hade med sig ett paket på tjejkvällen som innehöll ett handgjort ljus och tvål med doft av kärleksfrukt, pomegranate! Doftar fantastiskt gott!! :) Tack än en gång Johanna! :)




Har införskaffat två flanell bäddset med lantlig stil på Hemtex idag! Det ska bli spännande att se om man svettas ihäl i dem eller om det går bra.. Har tvättat upp dem och nu har dem tagit plats i sängen! Jag ska bara skriva ett personligt brev m. målformulering till praktiken och packa väskan inför imorgon då praktiken startar! sen så.. blir det till att krypa ner! :)



Jag var föresten och tränade på Helex förrut idag efter att vi firat Magda som fyllt år. Helex hade sin sista öppethus dag idag. Jag tyckte faktiskt att det inte var så värst bra där... många gamla maskiner och ingen musik var på när man tränade! Nä, när man tränar ska det vara musik på i bakrunden!! Att maskinerna inte var nya spelar mig ingen roll egentligen, men eftersom Helex är dyraste gymmet i stan så borde det faktiskt också vara den bästa standarden där! Nä.. Det blir till att forsätta på Ego tills mitt kort är slut där, sen får jag fundera på om jag ska forsätta där eller om jag ska byta till något annat gym! :)

Nu ska jag göra det sista jag har kvar inför praktiken, skriva personligt brev m. målformulering! :) Tofflorna ska också plockas fram ur garderoben!
Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint :-)

Ingen resfeber ännu, känns ganska lugnt. Dock är jag lite orolig över att vårat tåg ner kommer bli försenat eftersom det ska bli snöoväder! Lycka till nu med praktiken, jag hade Mona som handledare, hälsa hon från mig :-)

2010-01-25 @ 20:52:53
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var så lite så vännen!

2010-01-29 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0