Jag VANN! ;)

Publicerat: 2010-02-26 Kl: 13:00:49 | I kategori: Allmänt

Har jobbat natten inatt och när P hämtade mig tio imorse, åkte vi hem.. Sen kom två killar hit och mätte fuktigheten i badrummet eftersom vi tänkte renovera badrummet nu framöver och vi ville vara säker på att det inte är någon fuktskada eller liknande som borde gå på försäkringen, men nej! Ingen fukt.. Så nu planeras det för fullt här hemma. Ska spara ihop lite till och lägga undan 2000 var i några månader nu, sen ska badrummet anlitas bort.

Killarna som var här idag trodde att badrummet skulle gå på 60.000 med golvvärme osv. Till veckan ska vi boka in en träff med killarna som ska göra arbetet, för ett prisförslag!

Det kommer bli en dyr historia, men fantastiskt att få badrummet precis som vi vill ha det!

Men... till det roliga, efter att killarna varit här och mätt fuktigheten ringer min telefon.. och.. JAG HAR VUNNIT EN DUSCHVÄGG FÖR 6.700 kr!

För två dagar sedan skickade jag in en motivering till en tävling, där man kunde vinna valfritt kakel för 7.000 kr eller duschväggar som man kan fälla in mot väggen för 6.700 kr. Idag ringer en kvinna, som söker två fattiga studenter som vunnit en duschvägg! Blev superglad!!! Vi hade tänkt införskaffat oss en duschvägg vilket fall, och nu har vi vunnit en! Åh vad glad VI är! Vilken bra start på helgen.. Till veckan kan vi åka och hämta vinsten på CC Höganäs här i Sundsvall! :)

Nu ska vi forsätta plugga på uppsatsen, sen kommer min lillasyster L och ska låna en klänning som jag köpte i Thai, och sen ska jag och p åka och kolla in priser på kakel på Eurokakel!

Skulle kunna tänka mig att ha en skiffervägg i badrummet..

 
men vi får se! :)

Ikväll är vi bjuden på en trerätters middag hos Magdalena och Petter! :)
Ser fram emot en härlig fredagskväll! Resten av helgen har vi inte planerat, vi tar dagarna som de kommer.. :)

Önskar er en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till vinsten!=) Tycker ni är duktig som kan renoverar lägenheten fast att ni pluggar! =) Beundrar er.. Ni gör det bra som orkar jobba och plugga samtidigt! Såg korten från thailand... hur hinner ni med allt...och hur har ni råd?=P



En fundering.. Är det svårt att komma in på sjuksköterskeutbildningen? Är utbildningen svår? (svara gärna på mailen jag lämnar)



//Anna

2010-02-26 @ 13:57:24
Postat av: Johanna

Haha även att ni vann !! Kanon kul gumman.

2010-02-26 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0