Onsdag

Publicerat: 2010-02-03 Kl: 22:25:49 | I kategori: Allmänt

Underbart rolig dag på praktiken idag! :) När jag slutade åkte jag och hälsade på farmor, farfar, mormor, morfar och faster m. familj! :) Nästan rubb och stubb! ;) När sedan P ringde och sa att han slutat vid nio så åkte jag och hämtade honom. Nu sitter vi i soffan, utslagna och ska snart krypa ner! :) Idag hade P varit och shoppat på stan innan han åkte upp på praktiken, tänk att han kan finna snygga saker utan mig! ;) Imorgonbitti ringer klockan på 05.30 igen! :)

Just det..
Idag i korridoren blev jag stoppad av ett par (jag tyckte att jag kände igen dem..) som nyligen fått barn! Pappan stoppad mig och tog upp ett visitkort ur plånboken. Han hade tydligen tagit några bilder då vi pysslade om den lilla! :) Gick in på hemsidan nu ikväll. Det kändes roligt att han stoppade mig och att jag kunde få visitkort med internetadress och spana in! ;)

Nu ska jag koka spagetti!
Blir spagetti och köttfärssås till lunch imorgon! :)

G-natt!

Kommentarer
Postat av: magda

hoppas ni får en bra dag! kanske stöter på varann idag igen..fast jag jobbar dock kväll..

Kraaam!

2010-02-04 @ 09:36:48
Postat av: Cicci

Grattis på födelsedagen :)

2010-02-05 @ 19:32:09
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0