Jordgubbsdoft

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 19:32:09 | I kategori: Allmänt
Sovmorgon till 12,10 idag.... Jag som hade ställt väckarklockan på 10.00? Så kan det gå, men skönt och tydligen väldigt behövligt! :)

Idag har vi haft middagsfrämmande av Pontus föräldrar, farmor och bror! :)



Jag fick den här fina presenten P's bror m. flickvän i födelsedagspresent! Luktar jätte gott!! :) Har haft papaya, mango, grapefrukt och blåbär så det var roligt med en ny doft! :) Det är roligt att testa lite av varje tycker jag! Min oliv som jag har just nu är snart slut så den här vart perfekt i badrumshyllan! :)

P är träningsledig denna Söndag så nu ska vi få främmande och ska se hockeyfinalen här hemma! Blir till att mumsa på cheesecake som jag gjort till hockeyn! Vi är sugen på att se filmen Olycksfågeln ikväll, så det kanske blir den efter matchen! :)

Ha en forsatt trevlig Söndag,
och GRATTIS EMMA på födelsedagen! :)
Kommentarer
Postat av: Emma

TACK så mycket!! Hihi, och jag får tacka för sms:et. Jag hann inte svara på det igår! Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2010-03-01 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0