70% REA

Publicerat: 2010-02-14 Kl: 00:08:28 | I kategori: Allmänt




Fyndade stövlar på EuroSko för två dagar sedan! Ord pris 1695 kr, Nu 500! :)

Det känns verkligen som man tjänat huuuur mycket som helst då man fyndar saker på rea! ;) Inte att man gjort av med pengar, utan tjänat pengar!!

Såg att jag inte studieförsäkrat i år! Så det måste jag göra nu så att man får en liten slant av CSN.. Jag brukar ha full koll på läget, men detta hade jag helt glömt bort... Härligt att jag kommer få en liten större summa nudå, både från januari och februari! :) Perfeeeekt!

Har jobbat från morgon till kväll idag! :) Så borde gå och lägga mig nu, ska upp 05.30 till praktiken! Men vi sitter och kollar på filmen Sommaren med Göran! Härligt att man får skratta ut lite energi! ;) Som tur är har mitt gohjärta fixat korvstroganoffmatlåda till imorgon! :) Fantastiskt bra! Nu ska vi se klart filmen, sen sussa!

GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanonsnygga stövlar!!!!!!

2010-02-14 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0