1,5 år

Publicerat: 2010-02-24 Kl: 13:02:45 | I kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag av att min älsklings älskling väckte mig med två presenter i handen! Ett stort hårt paket och ett mjukt. Grattis sa han! Jaha, till vadå tänkte jag? Ganska snabbt slog det mig, förlovade i 1,5 år!! Jag hade helt ärligt glömt bort det, jag som alltid brukar ha koll på datum.. Men tjii fick jag! Jag fick jätte fina presenter som jag vart super glad över!! :) Jag älskar överaskningar då jag inte har en aning om vad som ligger i paketen och desutom har P bra smak på saker och ting, så jag behöver aldrig vara orolig för det! ;)

Titta vad fina saker jag fick..

 
Jag är dunder förtjust i cult-serien och har mycket saker i den serien här hemma! :)
Det som fattades var badrums serien, och nu har jag ju den med!! :) Taaaaack hjärtat!!


Jätte fin tröja från Gina! Funderar på om P sett Tv reklamen? ;)

Nu har vi precis kommit hem från Charm. Vi promenerade dit, brrr vad kallt det var! Men mysigt med en fika nu innan vi ska åka vidare till praktiken! :)

Jag har världens bästa sambo!!! och jag älskar han såååå mycket!! :) Den bästa!!!

Nu åker vi mot sjukhuset... och håller tummarna för en bra kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: natalie

Va mysigt! :) Och grattis till er! Kram

2010-02-24 @ 21:51:23
URL: http://jennynatalie.blogg.se/
Postat av: magda

va gulligt =)

grattis!!

2010-02-25 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0