Mörbultad!

Publicerat: 2010-12-30 Kl: 16:05:35 | I kategori: Allmänt

Natten har varit hemsk. Så fort jag vänt mig i sängen har jag vaknat och känt av värken. Jag känner mig mörbultad. Igår hade jag ont i ryggen och armen. Idag har jag typ ont i hela kroppen. Besöket hos läkaren gick bra, hon trodde att det kanske handlar om en sträckning i den stora nackmuskeln och likaså i armen. Hon gick igenom hela kroppen för att kolla reflexerna. Förhoppningsvis släpper värken efter några veckor. Om det inte lagt sig inom några veckor så skulle jag återkomma! När man tänker efter, gud vad fort saker och ting kan hända!! Helt sjukt. Fy! När vi åkte förbi sidoräcket på E4:an idag så fick jag ont i magen. Jag måste ju säga att jag är glad att det gick bra trots allt. De hade kunnat slutat betydligt värre.

Nu i vinter har vi använt around däck som är nästintill oanvänd, bra mönsterdjup och så. Men idag så var vi iväg och införskaffade oss nya däck, rejäla dubbdäck. Känns som ett väldigt bra köp!! Han på däckfirman påstog att de var fler som hade bytt från around till dubb nu i år, just för att det är så spårigt och dubb är såklart det optimala för vinterväglag. Han på firman påstog att vi nu hade "stans bästa däck". Hördes tryggt! Nu har vi både sprillans nya sommardäck och vinterdäck. Men.. Det kostar att åka säkert.

När vi ändå var i farten så införskaffade vi en ny adapter/strömkabel till min dator. Den gick lös på 500 kr. Tråkig utgift. Men jag behövde verkligen en ny nu eftersom min tidigare strömkabel varit glapp och nu helt slutat att fungerat. Jag tackar mitt hjärta för den. :) Vi mötte även upp Bella för en lunch! :)

Ja... idag har vi satt sprätt på en massa pengar! Imorgon skålar vi in det nya året med underbara vänner och jag håller verkligen tummarna att min otur vänder & att värken försvinner snart. År 2011 ska bli ett bra år. Ett jäkligt bra år!

Efter nyår så ska jag sätta in en dagens ros i tidningen! Fantastiska människor som stannade och hjälpte mig igår!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0