Fixardag!

Publicerat: 2010-12-17 Kl: 15:04:20 | I kategori: Allmänt
Igårkväll när jag skulle logga in på blogg.se så gick det inte. Därav vart det inget inlägg igår! Igår hade vi en  fixardag. Två svängar ut till svärföräldrarna i Timrå och två besök ut till Birsta. När vi kom hem på kvällskvisten kunde vi checka av flera julklappar på julklappslistan! :) När P kom hem från träningen vid 22 så slog vi på robinson och jag måste ju säga det, nu är det riktigt riktigt spännande!! Ska bli spännande att se kvällens avsnitt.

Igår införskaffade vi oss också en gran. Till en början vägrade P köpet, han skulle ha en riktig, "äkta" gran. Efter att ha åkt runt på flera olika affärer och kollat på plastgranar så fick jag som jag ville. Jag tycker också att de är jätte mysigt med "äkta" gran, men eftersom vi hade barr över hela lägenheten sist så känns de här som ett mycket mycket bättre alternativ tycker jag. Vilket fall.. Plastgranar, vilken djungel... Alla möjliga färger, storlekar, tjocklekar, längder osv! Efter att ha åkt runt på fem olika butiker i Birsta så hittade vi till slut en gran som P godkände. Den står nu pyntad och fixad i vardagsrummet! Visar er en bild senare! :)

FÖRESTEN... Idag gick vi på juuullov!!!!!
U.n.d.e.r.b.a.r.t!
Kommentarer
Postat av: Sara

Pepparkaksfilen vad ingen höjdare... smakar nästan inge pepparkaka alls. Kram

2010-12-17 @ 16:05:55
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0