11-12 Dec 2010

Publicerat: 2010-12-12 Kl: 17:16:22 | I kategori: Allmänt
Igår blev det en utgång med ett gäng klassbruds! Först var vi hos Lina och sedan blev det Oscar! Strosade hemåt vid tvåtiden med P som också var på ute på Oscar!
Vart en toppenkväll! Förfesten var som alltid, bäst & roligast!

Trodde att jag skulle vara minst sagt SEG idag. Men imorse var vi båda piggelin. Låg och drog oss till kl. 11 och sedan vid 12.15 mötte vi upp Johanna & Glenn på stan för en brunch på Charm. Riktigt gott och trevligt var det! :)

Efter brunchen brummade vi vidare till Skönsmon. 1 års kalas! Firade världens gulligaste och goaste tjej, Leah! Hon är så himla gooo! Det märks att tiden har spurtat iväg. Ett helt år har gått. Tyckte hon nyss låg här i vår soffa och bara var 1 vecka gammal! :) Vad tiden går FORT!

Ikväll blir det julmys här hemma! P har varit lite halvkrassig i halsen senaste dagarna. Jag hoppas att jag klarar mig och att de går över för honom snart. Vi har verkligen inte tid att vara förkyld nu. Nä! I veckan ska det pluggas flitigt. Projektplanen ska bli klar! Vi vill ha den klar innan jul så att man sedan kan fokusera på tentan.

Nu ska julklappar slås in här hemma! Det är roligt att plocka fram alla möjliga papper och göra fina paket! :)

Trevlig söndagkväll!
Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var så skoj o träffa på dig ute. Du mådde riktigt bra!! =) Kram

2010-12-12 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0