11/12

Publicerat: 2010-12-11 Kl: 16:09:42 | I kategori: Allmänt
Ett 26 timmars arbetspass är nu gjort! :) Det sa bara svisch så var klockan tre idag. Trodde jag skulle få träffa karln efter jobbet, men inatt när han anlände på Arlanda fick jag reda på att han skulle på  överaskningsgalej idag! :) Helt sjukt vad jag längtat och saknat honom! Dessa 6 dagar har känns som en evighet, även fast att jag haft 1000 saker att göra. Det pirrar i magen av tanken att vi kommer ses ikväll. Haha! Precis samma känsla som när man är nykär! 6 år tillsammans och fortfarande nykär då alltså! ;)

Idag fyller finaste Petra år! Stort grattis till dig vännen! :)

Nu ska jag kika om det finns något gott & roligt i kylskåpet, är inte så värst roligt att laga mat åt bara sig själv. Men något lördagsgott borde jag ju göra iordning. Hhum.. Något med kyckling, ädelost och soltorkade tomater kanske det får bli idag...

Kommentarer
Postat av: Petra

Aaaw, tack stumpan! :D

2010-12-12 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0